זריז טכנולוגיות מציעה לכם את מגוון הקורסים בנושאים הבאים, המעניקים לכם את הידע הנדרש להשתלבות במקצועות המתקדמים בעולם ההייטק.
פיתוח Fullstack
- הכשרת מפתח Full Stack עם היכולות לעבוד עם הצד האחורי (back-end – צד השרת – server) של היישום, כמו כן גם של הצד הקדמי (front-end – צד הלקוח – client).
- קבלת מיומנות במגוון רחב של נישות קידוד, החל ממאגרי מידע ועד עיצוב גרפי וממשק משתמש.
עיצוב מוצר UI/UX
- קורס המתמקד בכל ההיבטים של פיתוח המוצר, כולל עיצוב, שימושיות, פונקציה ואפילו מיתוג ושיווק. לימוד עבודת העיצוב בכל הנוגע למסע מקצה לקצה של אינטראקציה מבחינת המשתמש במוצר, ולימוד אופני זיהוי הזדמנויות חדשות עבור המוצר והעסק.
מפתח אפליקציות (App Developer)
- הכשרת מפתח אפליקציות לנייד. מתכנן, יוצר ומעדכן יישומים ניידים, בין אם באנדרואיד או ב- iOS. אופן העבודה מול מעצב חוויית משתמש (UX) כדי לוודא שהעיצוב שלהם תואם את צרכי המשתמש. יחד, הם יוצרים דוגמאות לאפליקציה.
ניהול רשתות/תשתיות תקשורת וענן, ואבטחת מידע
- החל מהבסיס: הכרת המחשב, מערכת הפעלה Windows, רשתות, PowerShell, VMware ועוד. וכן, קורסים וליווי בהכנה לבחינות:
- הסמכת מנהל רשתות MCSA של Microsoft לתפקידי לפיקוח ותחזוקה של פתרונות Microsoft Azure, במכלול תחומי האחסון, הרשת והאבטחה.
- לימוד תשתיות ענן של Amazon AWS.
- הסמכת CCSA של חברת CheckPoint.
- הסמכת CCNA של חברת Cisco.
- הסמכות LPIC למערכת הפעלה Linux.
אבטחת מידע (סייבר)
- הקורס מהווה הכשרה ליישום טכנולוגיות, תהליכים ובקרות להגנה על מערכות, רשתות, תוכניות, מכשירים ונתונים מפני מתקפות סייבר. במטרה לצמצם את הסיכון להתקפות סייבר ולהגן מפני ניצול בלתי מורשה של מערכות, רשתות וטכנולוגיות.
- לימוד אופני ניהול הרשאות, הזדהות, הצפנה, הגנה מפני תוכנה מזיקה, גיבויים ועוד.
בדיקת תוכנה
- הכרת העבודה כחלק מתהליך הפיתוח בחברה, באופן ידני ואוטומציה.
- הכרת המתודולוגיות והתקנים לאבטחת איכות.
- לימוד הפעלת כלי הבדיקה והאוטומציה הנפוצים בתעשיה: Selenium, Cypress, Jmeter, Postman, Appium, Jenkins.
ניהול ושיווק מדיה חברתית
- רכישת ידע נרחב בתחומי השיווק והפרסום הדיגיטלי בכלל תחומי המדיה השונים הכוללים:
- בניית אתרים בפלטפורמות שונות (Wix, WordPress, Squarespace, Shopify ועוד).
- שיווק והכנסת תכנים ברשתות חברתיות (Facebook, Instagram, YouTube ועוד).
- קידום אתרים אורגני וממומן במנועי חיפוש (SEO), מתודולוגיות ניתוח ופילוח קהלי יעד, פסיכולוגית צרכן וכתיבה שיווקית.